Andaman Emas Pesona - Impianmu Inspirasiku


My name: maz ezwan
My Fotopage: http://emaspesona.fotopages.com/
About me:
From: Malaysia
Camera:
Not specified
Other:
Friends:
hanie liza
Latest entry:JAGUNG KUKUS
Salam buat adik-adik sekelian.. kakliza ni memang sukaaaaa benar dengan jagung.. pantang nampak ada jualan jagung memang beli punya.. dan sungguh tak sangka rupanya cucu perempuan kakliza pun hantu jagung.. baru-baru ini kakliza beli jagung kat pasar malam.. tetapi oleh kerana agak sibuk ..asik bertangguh jer.. .so satu malam tu kakliza terajin nak perisikan butir jagung [bukan hiris macam dalam gambar] untuk buat bubur keesokkannya.. tapi oleh kerana teringin nak makan jagung kukus denga... View this Fotopage entry
maznah hamzah
Latest entry:ramadhan bakal tiba
sedar tak sedar..ramadhan dah hampir tiba..tahun lalu waktu ni aku tengah tunggu masa je..anis lahir sehari sebelum puasa.. so sepanjang ramadhan la aku tak berpuasa..tahun ni seronok..walaupun sibuk melayan kerenah diorang..walaupun ada masanya hilang sabar dengan perangai diorang..tapi bila tak de kat depan mata rasa sunyi sangat..so family aku lengkap dengan 2 cahaya mata ni..bukan aku tak nak anak lagi..memang nak..kalau boleh nak cukup 5..cam adik beradik aku..larat ker?? so harapan ramadhan tahun n... View this Fotopage entry
buah hati kami
byxura freelance photographer
Latest entry:tayangan sempena RAYA aidilfitri @ RTM
View this Fotopage entry
REMAJA magazine
malisha hazizi
View this Fotopage entry

© Pidgin Technologies Ltd. 2016