Andaman Emas Pesona - Impianmu Inspirasiku

By: maz ezwan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 9-Mar-2010 03:53 Email | Share | | Bookmark
Majlis Aida & Daus - Felda Gedangsa (6 & 7/3/10)

Busana, pelamin : Andaman Emas Pesona
Make up : Maz (AEP)






ini perjalanan AEP yang jauh dari kebiasaan..bukan tak pernah pergi jauh..tapi sebelum ni pergi untuk makeup sahaja..kali ni bawa pelamin sekali..harap maaf kualiti gambar kurang memuaskan..terlupa bawak kamera..then snap je la pakai handphone..


Thursday, 18-Feb-2010 06:09 Email | Share | | Bookmark
KrYoLaN n MaC

actually ini hanya info sampingan saja..semua mak andam n makeup artist pun akan berikan info ni..
tapi ada juga produk lain yang bagus dalam pasaran..cuma kita kena pandai cari la..but for us product ni dah terbukti meletops!..pastikan yang asli dan bukan tiruan..




Wednesday, 17-Feb-2010 11:57 Email | Share | | Bookmark
Majlis Anna & Iskandar - Saujana Utama 1 (14/2/10)

Pelamin & Busana : Andaman Emas Pesona





Wednesday, 17-Feb-2010 10:54 Email | Share | | Bookmark
Majlis Bertunang Ima - SBCR (14/2/10)

Mini Pelamin & Busana : Andaman Emas Pesona
Make up : Maz (AEP)




Wednesday, 20-Jan-2010 01:06 Email | Share | | Bookmark

harap maaf, ruangan komen ditutup buat sementara waktu kerana wujud salah faham dari sesetengah pihak dan tidak relevan dengan tujuan asal kami..jadi kepada yang ingin komen secara telus..email sahaja kami dan tidak perlu la berselindung disebalik nama2 yang berbentuk propaganda..

Telah saya jelas kan sebelum ini kenapa dan mengapa tetapi manusia atau lebih senang saya spesifik kan bangsa saya sendiri..ada kalanya susah nak faham PENDIRIAN ORANG LAIN walaupun melabelkan diri sebagai tidak phd..saya tidak bermaksud untuk menidakkan hak orang lain..tetapi pendirian atau prinsip yang kami pegang adalah jelas dan kami tidak pula memburukkan orang lain atau merosakkan perniagaan orang lain jauh sekali nak menabur pasir dalam periuk nasi rakan seangkatan kami..saya percaya bila kita lakukan segalanya dengan ikhlas, rezeki untuk kita sentiasa ada dan alhamdulillah setakat hari ini perniagaan yang kami mulakan belum sampai setahun ini telah menunjukkan kemajuan yang tidak kami jangka..kepada rakan seangkatan yang baru seperti kami, peluang untuk berjaya terbuka luas..dengan syarat kita sama2 berusaha untuk memajukan diri kita tanpa menjatuhkan orang lain dengan atau tanpa kita sedar..

kami akui akses internet ni mudah untuk pengiklanan..kami juga pernah membaca luahan hati seorang teman yang juga sependapat dengan kami..cuma ada masanya tidak semua orang setuju dengan pendapat kita..tidak setuju tidak mengapa yang penting tanamkan rasa rendah hati dan hormat dalam diri bila berbahasa dengan orang lain..ada masanya kita tidak sedar kita melukakan hati orang lain dek kerana mulut.. berhati2 bila berkata2, jangan disebabkan mulut badan binasa, teringat pulak muka depan metro bertarikh 19/12/10 (disimbah air panas gara2 tinggi kan suara)..saya tidak la sekejam itu..alhamdulillah tahap kesabaran saya masih ada..

sekali lagi saya mohon maaf kepada rakan2 di luar sana sekiranya terguris hati dengan apa yang saya coretkan di sini..wujud nya AEP ni untuk merealisasikan impian orang yang nak mendirikan rumahtangga..dan bukannya nak mencari salah dan silap orang lain dan bukan juga untuk buat sesi berdialog menjawab segala macam persoalan..kami cuma mohon difahami dan jangan disalah erti..kami bersusah payah mencari ruang menempatkan AEP, biar orang kenali kami dengan hasil kerja yang kami buat..tiada jalan pintas untuk berjaya..tapi mungkin bagi sesetengah orang suka menggunakan jalan pintas untuk maju..mereka tidak mempedulikan jerih perih orang lain..yang mereka tahu ambil kesempatan..tidak perlu la gunakan perkataan 'tolong SESAMA MELAYU' untuk tarik perhatian orang..kita sama2 berniaga sama2 keluar modal sama2 gak nak tengok hasil,kalau istilah itu boleh saya gunakan, waktu kami susah ada ke pengkritik diluar sana tu nak datang offer pertolongan?mengkritik itu memang mudah tapi bila nak melaksanakan macam2 juga alasan yang kita dapat ..dah banyak pengalaman yang saya lalui dengan bangsa saya sendiri..saya bangga saya orang melayu tapi dalam masa yang sama saya juga malu sebab Melayu la yang paling banyak dikaitkan dengan sifat hasad dengki..tidak boleh melihat kemajuan orang lain..pernah juga saya terfikir kenapa segelintir manusia ni susah nak faham apa yang kita nak sampaikan, kenapa kita je perlu faham situasi orang lain..tetapi sekarang saya sedar ada benarnya kata pepatah, rambut sama hitam, hati lain lain..mudah mudahan tuhan sentiasa lindungi kita semua..

sama-sama kita renungkan..

salam
AEP



[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net